vi gillar inte avföring

Vi i släktmaffian tycker inte om att skoja om avföring (bajs!), vi tycker det ligger på en låg nivå. Dessutom är inte våran lokal dörr insmetad i bajs som en lustig läsare skojade om, du kanske tog det på allvar, detta inlägget är mest menat till en specifik läsare. känn dig träffad EMELIESKILLE.

Förövrigt så är spionen tillbaks i det verkliga livet så att säga, dock inte i toppform vilket man tar för givet efter denna händelse men visst klarar han det kommande uppdraget som är på G. håll er undan för här blåser det !!
// Underhuggaren

Kommentarer
Postat av: Emelies Kille

Låg nivå? WTF???

Den här bloggen är det lägsta i bloggnivå mina ögon skådat sedan gud uppfann dinosaurier. Men vad fan har ni fått att jag har dikterat om eran "lokal dörr" (notera mellanrummet mellan orden "lokal" och "dörr", det extra stora mellanrummet symboliserar den okunskap flensmaffian uppvisar genom att idka SÄRSKRIVNING på fullaste seriositet) och att den skulle vara insmord med avföring? Jag befallde skitmaffian att äta min avföring, inte kleta in den på sin egen lokal dörr (notera återigen det fördummande mellanrummet mellan orden "lokal" och "dörr" som ännu en gång förlöjligar fletmaffian genom att tydligt påvisa att den som för skräpmaffians talan via blogg.se inte är i närheten av kunskap om språkets normer och regler).

Då jag tydligen misslyckades med mitt försöka att få slaskmaffian att fårstå innebörden av mitt föregående inlägg, så gör jag här ett nytt försök. Läs, begrunda och utför sedan..:

ÄT SKIT!

2008-11-05 @ 23:40:38
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/
Postat av: bjorne

Tack,kul ni gillade bloggen,synd att ni saknar en boss men jag är inte redo att söka jobbet,men hur vore det med Tito Beltran,han kanske är lite väl dörti i fel kategori,ha en bra kväll.

2008-11-14 @ 22:23:30
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0