släktmaffian i trubbel

 
Vi i släktmaffian verkar ligga risigt till..
Vi håller oftast till i en lokal som ligger en bit utanför stan,
den är inte så jävla trevlig, grått och skitigt, dessutom läcker det in vatten när det regnar.
Imorse när jag kom till lokalen hade vi 3 skotthål i dörren,
och en lapp (vad det stog vill jag ej yttra mig om) men det var en grym hotesle iaf.

Ska man ta detta på allvar? Ska man ta tag i saken, vet ju faktiskt inte vad det gäller, eller ska vi dumpa lokalen och skaffa en ny där vi kan hålla till ..?

Jag får helt enkelt höra med bozzen.
Vore tacksam för lite coolare designförslag till nya plejset! (om det nu blir något?)
//Maffiamedlemen - underhuggaren?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0