Gruppen nyansieras lite

Vi är ju en så pass nybildad grupp så vi putsar lite på fasaden tills vi får det bra.
Min tanke gick så här - en sån här grupp behöver helt klart en ledare. 
Det gav sig helt naturligt att det blev jag ( jag har alltid varit ledare i den här gruppen egentligen).

Därmed byter jag namn från Mördaren till Maffiabossen.

Klubbat !!

Då bör ju också Maffiamedlemmen byta namn - vad sägs om Underhuggaren ( hihi) , kanske inte så bra. Kom med förslag.
Spionen får behålla sitt namn, det är bra.

Eftersom jag är bossen så tillåter jag inga justeringar utan mitt godkännande, alla inlägg har JAG rätt att justera vid behov.

PANG !!! // Maffiabossen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0