Faaan också...

Nu är vi efterlysta också !!!


Kommentarer
Postat av: Nr 12

Bäst o ta skydd hehe



Tack för att du du besöker min blogg, och tack för ditt beröm, de gläder mig.

Jag har ju lite blandat på min sida, säger ifrån när de finns nåt som jag ej tycker om. Men samtidigt berömmer jag nåt som jag tycker om eller vill framhäva nåt fint.

Har lite tävlingar då o då. Kommer att ha lite julklappstävlingar i dagarna tänkte jag publicera dessa. Barntävling - som passar både kille o tjej. tjej, kvinna tävling. Men även som passar till killar, män.

Så håll utsikt här, så missar du ej något

Ha en fin kväll.

2008-11-03 @ 18:13:59
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0